Ukraina: Przetrwać pod ziemią25 min
Po czterech latach od początku pełnoskalowej inwazji Ukraina nadal stawia opór. W obliczu ataków dronów, rakiet i artylerii życie przeniosło się pod ziemię: do schronów, metra i podziemnych przestrzeni. W miastach odbywają się tam zajęcia, działa radio i opera, a przy froncie - szpitale. To sposób, by kraj mógł funkcjonować mimo wojny. Reportaż z lektorem.