Sudan: Narrowly Escaping Death
Despite being in a warzone and at risk from bombardment, just outside Kharkiv, in Korotych children from a youth centre have been rehearsing a play for months. In late May 2024, as Ukraine’s second city suffered the worst attacks in recent months, ARTE followed their final rehearsals and their end-of-year show. A challenge in the midst of war.