Ukraine: Civilians in Drone Hell25 min
In April 2026 reporter Edward Kaprov spent two weeks living amongst the last remaining residents of Kherson whilch lies on the front line in southern Ukraine, along the River Dnieper. On the opposite bank, the Russian enemy lies in wait.