Disinformation: A 21st Century War13 min
The Ukraine war is not only taking place on the battlefield and on the world markets, but also in the media. Whether it's to legitimise the illegal attack on Ukraine, divide the international community, or influence public opinion, the manipulation of facts is a hallmark of Vladimir Putin's leadership.