Dezinformacja: broń XXI wieku13 min
Dezinformacja staje się coraz powszechniejszym narzędziem walki politycznej. Doskonałym przykładem jest wojna w Ukrainie, która rozgrywa się zarówno w świecie fizycznym, jak i w sferze informacyjnej. Przyglądamy się siłom napędowym dezinformacji i analizujemy jej wpływ na geopolitykę.