Liban: ucieczka w cieniu bomb13 min
Nahida Choobi, jej mąż Ahmad oraz ich dzieci Mohamed i Mariam kolejny raz musieli uciekać przed wojną: ich wieś Naqoura, która znajduje się zaledwie dwa kilometry od granicy z Izraelem, została znów ewakuowana. Ta nowa wojna, rozpoczęta 2 marca 2026 roku, wykracza daleko poza obszary kontrolowane przez Hezbollah. Izraelskie lotnictwo zbombardowało kilka budynków w centrum Bejrutu. Reportaż z lektorem.