Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Od Hezbollahu w Libanie po Hutich w Jemenie, Iran zbroi lokalne szyickie bojówki i wspiera je finansowo. W zamian, prowadzą w jego imieniu wojnę z Izraelem. W jaki sposób stały się kluczowymi graczami konfliktu na Bliskim Wschodzie? Spójrzmy na mapy.