Lebanon: Another Exodus13 min
Nahida Choobi, her husband Ahmad and their children Mohamed and Mariam are once again displaced by the war. Their village of Naqoura, two kilometres from Israel was one of the first to be bombed by their southern neighbour in October 2023 and then razed to the ground in 2024, has been evacuated again.