Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Surowce naturalne i napięcia etniczne – w regionalne konflikty między Demokratyczną Republiką Konga a Rwandą zaangażowane są również państwa sąsiednie: Burundi i Uganda. Ponad trzydzieści lat po ludobójstwie Tutsi dokonanym przez rwandyjskich Hutu region ten wciąż nie zaznał pokoju.