Goma, największe miasto Północnego Kivu, we wschodniej Demokratycznej Rep0ublice Konga, zostało zdobyte przez rebeliantów z grupy M23, wspieranej przez sąsiednią Rwandę. Jaka przyszłość czeka mieszkańców?