Sudan: Narrowly Escaping Death
The Congolese rebel militia M23, supported by Rwanda, has conquered large swathes of territory in the Democratic Republic of Congo. After fierce fighting, they marched into Goma, the capital of North Kivu in January 2025. What is life like for residents of the city now under rebel control?