Cu hărțile pe masă
Emisiunea "Cu hărțile pe masă" ne poartă în regiunea Marilor Lacuri Africane, o zonă a continentului marcată de mult timp de conflicte și instabilitate. La mai bine de 30 de ani de la genocidul din Rwanda, conflictul afectează în continuare RD Congo, precum și țările învecinate: Uganda, Rwanda și Burundi.