Mukbang: mâncatul în exces în Coreea
O tânără frumoasă se filmează mâncând cantități colosale de mâncare. Mukbang-ul, această punere în scenă a unei mese gigantice, este unul dintre produsele culturale ale Coreei de Sud care își face un nume în întreaga lume. Un spectacol care nu este lipsit de riscuri...