Mukbang: obżarstwo na pokaz11 min
Piękna młoda kobieta filmuje siebie pochłaniającą kolosalne ilości jedzenia. Mukbang, wysoce skodyfikowana inscenizacja gigantycznego posiłku, jest jednym z produktów kulturowych Korei Południowej, który zyskuje sławę na całym świecie.