Biama: żywiołowa odsłona coupé-décalé19 min
Coupé-décalé na początku lat 2000. porwało świat do tańca. Dziś jego młodszy brat, biama, przeżywa prawdziwy boom. Ten gatunek powstał w Yopougon – popularnej dzielnicy Abidżanu na Wybrzeżu Kości Słoniowej – ma bardzo szybkie tempo (wysokie BPM) i jest także stylem tańca, który gromadzi miliony wyświetleń na TikToku. „Tracks” spotyka się z jego wschodzącymi gwiazdami.