Biama: The Dance Trend from Abidjan19 min
Coupé-Décalé got the world dancing in the early 2000s. Today, its little brother, biama, is going through the roof. Originating in Yopougon, a busy neighbourhood of Abidjan in the Ivory Coast, this genre with an extremely high BPM is also a dance style that gets millions of views on TikTok. Tracks goes in search of its up-and-coming stars.