Jak lepiej redystrybuować bogactwo?
Podczas gdy niektórzy ludzie wydają miliony na podróże kosmiczne lub wesela nie z tego świata, inni żyją w slumsach i pracują za garść dolarów dziennie. Dlaczego takie nierówności utrzymują się w dystrybucji bogactwa, pomimo bezprecedensowego wzrostu gospodarczego w historii ludzkości?