42: Odpowiedź na prawie wszystko
Majątek Bernarda Arnault’a, jednego z najbogatszych ludzi na świecie, szacuje się na około 200 miliardów euro. Dlaczego na całym świecie jedni mają skrajnie dużo, a inni skrajnie mało? Skąd ta dysproporcja? I czy miliarderzy są zagrożeniem dla demokracji? Wersja z lektorem.