Czy to prawda, że...
Czy najbogatsi są obecnie bogatsi niż kiedykolwiek wcześniej? Od pierwszych cywilizacji po współczesną gospodarkę globalną – dokument śledzi historię podziału bogactwa i pokazuje, jak powstawała przepaść między elitami a resztą społeczeństwa. Handel niewolnikami, industrializacja, globalizacja i neoliberalne reformy zmieniły światową gospodarkę, ale nie zlikwidowały nierówności.