Forever Young: czy staniemy się nieśmiertelni?30 min
Marzenie o wiecznej młodości i nieśmiertelności jest tak stare jak sama ludzkość. Choć o jego spełnieniu mówią z nadzieję przede wszystkim miliarderzy z Doliny Krzemowej, to szał na przedłużanie życia i dbanie o zdrowie ogarnął prawie cały zachodni świat. Czy jednak naprawdę możemy uciec od tego, co nieuniknione? Jak starzeć się w dobrej formie i w szczęściu?