E adevărat că?
Sunt bogații de astăzi mai bogați ca niciodată? Acest episod arată cum a evoluat, de-a lungul mileniilor, prăpastia dintre bogați și săraci: de la apariția primelor state, trecând prin comerțul cu sclavi și industrializare, până la globalizarea comerțului și politicile neoliberale. Cum au ajuns bogații tot mai bogați? Și poate fi inversată această tendință?