Cum a reușit Jeffrey Epstein, profesor de matematică, să acumuleze o avere atât de mare, să-și construiască o rețea de influență atât de vastă și să agreseze sexual sute de tinere, dintre care unele minore, fără să fie deranjat atât de mult timp? Revenim asupra parcursului judiciar al celui al cărui nume îi face să tremure pe cei puternici, pe ambele maluri ale Atlanticului.