O specie aparte (2/10)
Ființele umane se cred unice și, probabil, singure în univers. Dar începem să ne dăm seama că există sute de miliarde de planete potrivite pentru viață și că probabilitatea ca viața să existe în altă parte decât pe Pământ este ridicolă.