Wyjątkowy gatunek (1/10)
Lubimy myśleć o sobie, jak o wyjątkowych stworzeniach, twórcach jedynej cywilizacji. Jednak prawdopodobieństwo, że życie inteligentne powstało tylko na Ziemi jest niezwykle małe. Wszechświat przemierzają miliardy miliardów planet.