Wyjątkowy gatunek (7/10)
Inteligencja nie jest tylko przymiotem ludzi. Nawet większość naszych wynalazków jest inspirowana naturą, a ośmiornice czy kruki potrafią rozwiązywać nawet niełatwe zadania.