Niewygodne pytania
Czy roboty pozbawią nas pracy? Z badania przeprowadzonego przez Światowe Forum Ekonomiczne wynika, że do 2025 roku będą wykonywać więcej zadań niż ludzie. Specjalistka ds. rynku pracy Melanie Arntz jest przekonana, że jej fryzjer nigdy nie zostanie zastąpiony przez maszynę, natomiast według ekonomisty Carla Benedicta Freya taki los może spotkać wszystkich pracowników.