O specie aparte (7/10)
Ați putea crede că ființele umane se remarcă prin inteligența și capacitatea lor de a inventa. Și totuși, după orice standard, nu suntem nici pe departe singura specie inteligentă, iar majoritatea invențiilor noastre au fost inspirate de natură.