O specie aparte (5/10)
În multitudinea de ființe vii, ființele umane nu sunt specia dominantă, deși ne place să credem asta. Multe alte specii sunt mai abundente, mai masive, mai bătrâne, mai adaptabile, mai longevive sau mai puternice.