Wyjątkowy gatunek (5/10)
Człowiek nie jest ani najsilniejszym, ani najodporniejszym, ani nawet najdłużej żyjącym gatunkiem. Czyżby nasza dominacja nie była tak oczywista, jak nam się wydaje?