Z Księżycem na Ty (1/5)
Czy macie ochotę wybrać się dziś na spacer wzdłuż zatoki Sinus Iridum? A może poopalamy się nad morzem Mare Vaporum? Pięćdziesiąt lat po „małym kroku dla człowieka” dalej snujemy plany kolonizacji i wycieczek turystycznych na Księżyc. Ale czy nasz satelita może nas ugościć?