Z Księżycem na Ty (3/5)
Czy to ptak, czy samolot? A może królik? Dlaczego Księżyc ma uśmiechniętą twarz? Patrzymy na Księżyc wypatrując w nim swojego odbicia. Szukamy na jego powierzchni znajomych kształtów. Te interpretacje od zamierzchłych czasów były źródłem sporów.