To, czego nie chcą ci pokazać Google Maps18 min
W kieszeniach mamy całe atlasy i przewodniki, które prowadzą nas po świecie. To aplikacje takie jak Google Maps. Z pozoru neutralne, promują bardzo utylitarne podejście do przestrzeni. Jednak nie potrafią przekazać uczuć i doświadczeń związanych z podróżą. Kontrkartografia zmienia układ sił – skupia się na subiektywnym odczuwaniu przestrzeni, podkreśla kwestie niewidoczne gołym okiem, umykające oficjalnym mapom.