Wyjątkowy gatunek (1/10)
Ludzka dominacja na Ziemi jest jeszcze krótsza. Na gigantycznym drzewie życia, gatunek ludzki jest niczym malutki listek. A może wcale nie jesteśmy władcami naszej planety?