Misja Biosfera (1/5)
Przed naszymi odkrywcami pierwszy test: jak samodzielnie zapewniać sobie pożywienie? Caroline i Corentin spotykają się z różnymi ekspertami od rozwiązań low-tech, którzy pokażą im, jak żywić się spiruliną, warzywami liściastymi, grzybami i świerszczami.