Misja Biosfera (3/5)
Na pustyni głównym wyzwaniem jest pozyskiwanie wody i sprawne zarządzanie tym cennym surowcem tak, by nie zmarnowała się nawet kropla. Caroline i Corentin oceniają swoje potrzeby i dostosowują techniki produkcji we współpracy ze specjalistami. Okazuje się, że świetną metodą jest oszczędzanie i uzdatnianie wody z wykorzystaniem energii słonecznej.