Misja Biosfera (4/5)
W Misji Biosfera przyda się prąd i ciepło – choćby do gotowania. Corentin i Caroline badają najnowocześniejsze techniki wytwarzania własnej energii. Okazuje się, że nie tylko są skuteczne, ale pozwalają też zadbać o formę!