42- Odpowiedź na prawie wszystko
Nowe wynalazki często budzą sceptycyzm i metaverse nie jest wyjątkiem. Jego pojawienie się zrodziło pytania: czy nasze życie całkiem przeniesie się do wirtualnej przestrzeni, w której będą nas reprezentować awatary? Czy rzeczywistość, jaką znamy, będzie tylko jedną z opcji? I czy godzimy się na to, by technologiczni giganci stali się demiurgami naszego świata?