Is the Metaverse Real?29 min
We still work in office buildings, buy our groceries at the supermarket and visit museums in the flesh. But soon, these activities could all shift to the metaverse – a virtual space envisioned by tech giants where avatars can live, work and move freely. This is how the metaverse could redefine our everyday lives and challenge our understanding of reality.