_Underscore
On the world map one continent is missing…. Made up of servers, cables, and virtual interaction. It is an invisible land, yet it is where we now live. In the intangible territory of the internet, new aesthetics, new practices and new forms of language have emerged to communicate our ideas, our thoughts and our emotions. In this immense digital ocean, a myriad of aesthetic movements flourish and cross-pollinate.