Unhappy
What am I going to wear? What impression do I want to leave? And what's my style? Ronja von Rönne wants to feel comfortable and confident in her clothes. She seeks out help from Max Mogg, a designer of made-to-measure English suits, and Leyre Lasierra Viguri, a surgeon who likes colourful and glamorous attire.