Unhappy
Can faith and spirituality contribute to greater life satisfaction - even for notorious doubters like Ronja von Rönne? Eva Jung is the managing director of an advertising agency and a devout Christian. She finds support and orientation in religion. How did she find her way to faith? Paul Düren is a former mechanical engineer and Zen Buddhist. He has found happiness in daily meditation practice and spiritual experience - in techniques that are accessible to everyone and have a clear goal: liberation from unnecessary suffering.