Unhappy
For many, family means love and cohesion but can also be a source of tension and conflict. Ronja von Rönne explores the question of how to find a good relationship with parents and siblings. She meets people such as entrepreneur Maria Kauffmann and author Volker Kitz and asks experts to explain how to manage closeness, boundaries and responsibility.