Digital Horror - What Scares Gen Z?14 min
Who would have thought that one day an ordinary open space could give us the creeps? For the generation that has grown up with the Internet: the web has redefined the codes and forms of horror, giving us a clearer picture of the anxieties of our time. From backrooms and analogue horror to digital urbex, these creepy anomalies are transforming our relationship with reality and renewing our attraction to thrills and unease. With explorers of online horror, Feldup and Obscuria, Tracks dives into deserted MMOs, liminal spaces and obscure forums to encounter the new horrific folklore.