The Witches Are Back6 min
The fear of being called a witch was once upon a time the ultimate form of social control. Any woman who ruffled feathers ran the risk of being accused of being one, and the mere accusation meant a slow and painful death at the stake. But now, feminists are taking back the term. If women who speak their minds are witches, then maybe more women should be witches.