The Sensual World of Podcast Porn6 min
Acrobatics, crazy sets, unobtainable beauty standards. A lot of porn often lacks realism. But the industry is changing: audio pornography, which leaves room for the imagination while arousing the listener with erotic stories. The increasingly popular medium attracts feminist women who see the medium as more sensual and empowering than traditional porn.