Re: Minimalism - A Life of Luxury?
Tidying, clearing out, decluttering: social media is awash with advice on how to simplify or improve your life by living with less things. Minimalists want to cut down on worldly possessions and even people, getting rid of toxic people in their lives. But does minimalism make them happier?