Re: Czy minimalizm to luksus?
W mediach społecznościowych coraz częściej króluje minimalizm. Jednak czy życie z mniejszą ilością rzeczy i mniejszym bałaganem to coś więcej niż styl życia? Zapaleni minimaliści nie tylko pozbywają się zbędnych rzeczy, ale także toksycznych relacji. W jaki sposób można poprawić jakość życia poprzez świadome obywanie się bez rzeczy i ludzi?