Does Scrolling Make Us Stupid?
This episode of ‘42 – The Answer to Almost Everything’ explores the controversial impact of social media on young people. Whilst Australia has already banned its use by under-16s, studies show that ‘liking’, commenting and endless scrolling present as many risks as they do opportunities.