Misja Biosfera (2/5)
Psia kupa cennym materiałem? Gdy musimy być samowystarczalni, każdy odpad staje się zasobem. Corentin i Caroline wyruszają na poszukiwania najbardziej pomysłowych metod wykorzystania odpadów, takich jak mocz i odchody, które mogą stać się nawozem dla roślin.