Wyjątkowy gatunek (1/10)
Tym, co wyróżnia człowieka jest jego kreatywna i destrukcyjna siła, niespotykana wśród innych gatunków. Człowiek wynalazł sztukę, naukę i filozofię, a jednocześnie niszczy ekosystemy, zatruwa planetę, jakby była… nieistotna.